awet muda

balik pasir puteh minggu lepas hajar cerita something kat aku. diorang ada jumpa seorang saudara yang agak lama tak jumpa. 

lebih kurang macam ni lah perbualan diorang. oh yes, umi aku biasanya orang panggil dia na

saudara: (tersenyum-senyum dari jauh)
umi: (senyum balik)
saudara: ni anak na kan?
umi: eh lama tak nampak, sihat ke? (tengah hairan)
saudara: makcik sihat je. kalau tak silap ni anak na, farah kan? belajar kat mana sekarang?
umi: eh kak, farah apa pulak, ni na laaaaa.
saudara: eh yeke, bukan nama farah ke?
umi: farah tu anak saya, ni lah emaknya na tu. hahaha
saudara: laaaaa, sungguh aku tak cam mu tadi. (pastu gelak cover malu)



* dahsyat la umi, awet muda siot. 

Powered by Blogger.