izreen azminda

izreen who?sesiapa yang kurang layan drama melayu maybe tak kenal lah kot perempuan ni. dia ni yang berlakon dalam tentang dhia, jangan ambil padang kami, suri (entah betul ke nama drama tu) dan banyak lagilah kot. aku suka tengok dia berlakon, tak bajet cun. memang natural.


biasa tengok izreen ni dalam drama nampak sempoi je. tapi masa majlis perkahwinan ni dia sangat stunning okay! i love her makeup and hairdo. macam ala-ala princess gitu. theme colour pun cantik.

ada sesiapa nak ajar aku mekap macam tu tak? ;p

nak tengok gambar lain sila ke beautifulnara

Powered by Blogger.