saya suka nora!

nora danish? nora elena? dua-dua aku suka. tapi yang aku maksudkan kat sini adalah penyanyi nora. masa tengah belek-belek majalah wanita, ternampak gambar nora yang ni. aku suka lah imej dia sekarang. sejuuuuk mata memandang. kalau kita tengok trend artis yang berhijrah (tak semua) ramai yang suka pakai turban. aku tak kisah pun diorang nak pakai apa, cuma ada sesetengah tu tak sesuai sangat pun pakai turban, lagi-lagi yang jenis senget sebelah tu. takpelah, fashion katanya. 

design baju dia pun lawa. nak jugaaak


Powered by Blogger.